O femeie din Botoșani a avut parte de o experiență extrem de neplăcută după ce a mers să își facă o consultație la Spitalul Județean Botoșani, la un cabinet de gastroenterologie. Ș. S. a povestit pe Facebook că și-a făcut o programare, cu trimitere de la medicul de familie din luna februarie la gastroenterologie, pentru 19 iunie.
Știind de situația COVID, a sunat la spital pentru a se asigura că se fac consultații și, spune ea, a primit un răspuns pozitiv așa că în ziua respectivă a mers dis de dimineață la spital.
„Mă prezint dimineata la 8 în spital, aștept acolo la rând cu alți pacienti care la rândul lor asteaptă să fie chemati de asistenti , conduși și repartizati la consultatie , în functie de trimiterea pe care o au. În jur de ora 9, coboară asistenta doamnei doctor Hurmuz și îmi spune să-i arăt trimiterea si să-i ofer detalii despre ce afectiune am dnei.doctor în telefon deoarece ea face consultatia în telefon ! Surprinsă îi spun cred că glumiți nu? Am văzut, atația oameni care au fost conduși sus la consultatii și examinați”, spune femeia.
Botoșăneanca a povestit că asistenta a îndrumat-o către cabinetul privat al medicului, dacă vrea o consultație în adevăratul sens al cuvântului, și nu una prin telefon.
„Dna. asistentă razând îmi spune : doar asa puteti beneficia de schema de tratament daca lasati trimiterea altfel luati o înapoi, iar daca vreti consultatie sunati la cabinetul doamnei doctor deoarece numai la privat face consultatii! Practic astazi, am primit o lectie de viata ! Ce înseamnă omul banului!!! Persoanele care nu au posibilitati, ce fac??Mă abtin să spun și altceva. Daca am trimitere nu ma ajută cu nimic deoarece eu trebuie să ma duc la cabinetul privat al doamnei ca să poata onora consultatia”, a scris pe pagina sa de socializare botoșăneanca.