Reacția proprietarei salonului, în care o clientă a plătit peste 1000 de lei să se vopsească. „Abia după o oră de la plecarea din salon a realizat că este supărată și nu îi mai place modul în care arată părul”

Proprietara salonului de coafură, unde o clientă a plătit peste o mie de lei ca să-și vopsească părul, susține că femeia a știut de la început cât o va costa toată operațiunea și a acceptat serviciile în schimbul sumei respective.

Ba mai mult, ea ar fi fost încântată de nuanța vopselii, pentru ca mai apoi să facă amenințări.

Iată reacția proprietarei salonului:

„ În salon prețurile produselor și al manoperelor sunt afișate încă de la intrarea în unitate, conform reglementărilor legale în vigoare 2. Clientei i se face o diagnoză și de comun acord se stabilește exact procedura. 3. Prețul se aproximează la începutul procedurii dar se calculează cu exactitate la finalul operațiunii după consumul efectuat. 4. Și la doamna care a vrut spectacol s-a procedat la fel 5. Nu ne-am mirat de părul ei ci i-am zis în repetate rânduri încă dinainte să începem operațiunea că e foarte, foarte des și va avea consum mare de vopsea. 6. Clienta a venit cu păr cu rădăcină naturală păr alb, apoi vopsit negru și vârfurile decolorate anterior în roșu. 7. Clienta a fost foarte încântată de rezultat după cum se vede și din poze când a afișat un zâmbet extrem de larg. Abia după o oră de la plecarea din salon a realizat că este supărată și nu îi mai place modul în care arată părul 8. La o oră după ce a plecat din salon au început mesajele de amenințare și cuvinte jignitoare la adresa mea și a fetelor care lucrează în salon. 9. Clienta a fost rugată să vină în salon să discutăm problema asta față în față și să ajungem la un punct comun.  Mai mult decât atât, concluzionând tot circul iscat de respectiva clientă doresc să menționez faptul că seara trecută, după toate articolele din presa locală și națională, doamna m-a rugat să îi dau totuși banii înapoi dar să nu îi readuc părul la starea inițială, cum era când a venit în salon.  Lucru imposibil de îndeplinit. În spatele unui salon de înfrumusețare, există o muncă chiar și de 10 ani de zile, vorbim despre o afacere cu angajați cu forme legale și taxe plătite la stat, care nu sunt nicidecum mici și tot felul de măsuri luate pentru protecția clientelor și a personalului deopotrivă. Înțelegem că saloanele de înfrumusețare nu sunt accesibile oricui, mai ales că în unele cazuri prețurile pot fi considerate ridicate. Însă, subliniez, clientele salonului nostru apelează la serviciile noastre în mod benevol, conștiente fiind de faptul că un rezultat de calitate presupune anumite costuri. Avem un aflux zilnic de doamne și domnișoare care apelează la salonul nostru și care în marea lor parte, de 99% au fost mulțumite de serviciile noastre. Chiar și la prețuri considerate de unii necunoscători ai domeniului, mult peste limita „bunului simț” care este relativă de la o persoană la alta”.

Se întâmplă la un salon din Botoșani! O femeie a plătit peste 1.000 de lei pentru a-și vopsi părul

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *