O profesoară din Botoșani a avut parte de o experiență extrem de neplăcută după ce a făcut o comandă la o pensiune din Botoșani. Nu mâncarea a dezamăgit-o, ci lipsa bunului simț, după cum chiar ea povestește pe rețelele de socializare.
„Ieri, 31 martie 2020, am făcut o comandă la o Pensiune din Botoşani. Pentru noi şi pentru încă o persoană care, încadrându-se, cu diabet, într-o anume categorie de risc, nu îşi permite să iasă din casă. 155.50 lei.
Am comandat şi o pâine, care, pe bon, apare: PÂINE 100G 10 BUC x 1,50 15.00 LEI. Am coborât în faţa blocului, am luat pachetele, am plătit, am lăsat şi 10 lei ciubuc. M-am gândit că ţine de bun simţ, omul riscă, totuşi, intrând în contact cu atâţia clienţi, m-a ajutat, bucătarii au stat la serviciu, au gătit etc. M-am gândit că ţine de bun-simţ, dar ţine de prostie. Nu am fost atentă dacă este pâinea, mi-am spus că e feliată, pe undeva, într-una dintre sacoşe, nu e de bun-simţ să mă apuc să desfac pachetele acolo, în stradă, curierul e grăbit, mai sunt clienţi care îşi aşteaptă comenzile. Nu e de bun-simţ, e tot de prostie, de naivitate, de… cum vreţi să îi spuneţi. Când am ajuns în casă şi am deschis ambalajele, pâinea nu era. Erau trei felii, într-o punguţă. Din nou, mna… prezumţia de nevinovăţie… poate s-au grăbit, au uitat, poate au pus-o în alt pachet şi, din bun-simţ, clientul va suna să spună că nu a comandat-o, sunt multe comenzi în această perioadă, e şi stres. Am sunat curierul, ca să întreb dacă nu mai era un pachet pentru mine. Nu era. Dar mi-a promis că vorbeşte la Pensiune şi, când are drum prin preajmă, îmi aduce pâinea. Am sunat mai spre seară, mi-a spus că nu a avut drum prin preajma cartierului unde locuiesc, să stau fără griji, voi primi pâinea.
Fără griji stau şi astăzi, cu siguranţă că nu a mai avut drum prin cartierul meu. Şi uite aşa, o pâine m-a costat 25 de lei. 15 de pe bon şi 10 ciubuc. Că, mna… bunul-simţ se plăteşte în vremurile pe care le trăim. Nu mi-e de bani, deşi, s-a ajuns aici din cauză că toţi am gândit, prea mult timp, aşa: „Lasă, asta e lumea în care trăim. Dă-i încolo de bani, o să îmi fie învăţătură de minte.”
Am trimis mesaj pe Facebook, dar, fireşte, nu am primit niciun răspuns. „O să spuneţi: ce te mai frămânţi atâta pentru o pâine?” Nu de pâine este vorba, nici de bani, de bun-simţ este vorba.
E adevărat, nu pot dovedi că nu am primit pâinea, ţine de bunul-simţ al celui care, la Pensiune, a făcut pachetele. Greşeala mea a fost că nu le-am desfăcut acolo, pe loc, când le-am primit. Nici ciubucul nu pot dovedi că l-am dat, ţine de bunul-simţ al curierului să recunoască asta. Greşeala mea a fost că l-am dat.
Dar am plătit relativ ieftin o lecţie, în vremea COVID 19, doar 25 de lei”, a povestit femeia.
UPDATE:
Din fericire, reprezentanții au luat legătura cu doamna profesoară și au remediat problema, evident cerându-și scuze pentru incidentul nefericit.
Profesoara probabil a omis sa spuna tot adevarul. Probabil că a plătit cu vouchere de vacanță. Expirau in curand. Pensiunea își mai pune un comision. A achitat cu bonuri de 150 lei si numerar doar 5.5 lei.?
Aia-i ! In sfarsit cineva care a citi cu atentie bonul. Si nu cred ca au fost felii de pâine. Ca o felie nu are 100 de grame…probabil au fost bulci
Nu conteaza cu cea a platit! Cu bani cash, card sau vouchere! Toate sunt mijloace de plata legale in Romania! Atata timp cat curierul i-a acceptat voucherele inseamna ca aceastea erau in regula si pensiunea va incasa contravaloarea lor. Pacat ca nu dati si indicii despre aceasta pensiune sa o ocolim! Nu imi plac nesimtitii si „praduitorii” pe timp de crize. Cica au gresit cu painea. Pai este clar ca au pus multe felii de paine ca sa incarce nota ca pretul e pe felie depaine. Daca scria paine una bucata mai intelegeam, dar sa ti se impuna atatia bani pentru o paine este strigator la cer.