Având în vedere recomandările Grupului de Comunicare Strategică din cadrul Ministerului Afacerilor Interne referitoare la adoptarea unor măsuri preventive, în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu Coronavirus (Covid-19), precum și numărul important de petenți care se deplasează la sediile instituției, din întreaga țară, pentru a depune documente, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a luat decizia ca, în perioada 11 – 31.03.2020, activitatea de relații cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau prin corespondență electronică.
Botoșănenii care au nevoie să facă sesizări în această perioadă o pot face prin telefon sau online.
Astfel, la Telefonul Consumatorului 021-9551 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresele poștale ale tuturor comisariatelor județene pentru protecția consumatorilor din țară.
De asemenea, pentru informații legate de Direcția Insolvență a Persoanelor Fizice aveți la dispoziție următoarele date de contact: telefon 021 307 67 85 sau adresa de e-mail: [email protected].
O instituție publică din Botoșani suspendă activitatea cu publicul, din cauza coronavirus