Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Botoșani, pe data de 5 decembrie. Noua unitatea din Botoșani este situată pe Strada Ștefan cel Mare, Nr. 10.
Magazinul are o suprafață de vânzare de aproximativ 1.300 m² și va avea peste 30 de angajați. Noua unitate Lidl va pune la dispoziția clienților peste 100 de locuri de parcare, iar orarul de funcționare a acesteia va fi de luni până sâmbătă, între 7:30 și 22:00, iar duminica între 8:00 și 20:00.
Lidl optimizează în mod constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Atunci când anumite magazine nu mai corespund standardelor Lidl, acestea sunt înlocuite cu unități noi. Astfel, noul magazin Lidl de pe Strada Ștefan cel Mare, Nr. 10 înlocuiește magazinul Lidl de pe Bd. Mihai Eminescu, care se închide începând cu 4 decembrie.
În linie cu strategia sa de sustenabilitate, Lidl își dezvoltă rețeaua de magazine adoptând soluții pentru reducerea impactului asupra mediului înconjurător. Astfel, prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor și în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. De exemplu, în noul magazin din Botoșani sunt instalate sisteme de iluminat cu LED, cu senzor de prezență și sisteme de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de ventilație.
Deschiderea noului magazin îi așteaptă pe clienți cu promoții și acțiuni speciale. În ziua inaugurării vor fi reduceri de peste 20% la articole nealimentare, dar și la cele alimentare, precum mezeluri, lactate, dulciuri și altele.
Inaugurarea continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România, potrivit unui comunicat de presă.