Vodafone şi UPC au finalizat procesul de achiziţie, după aprobarea tranzacţiei de către Comisia Europeană. În cele ce urmează vă prezentăm în detaliu tot ce trebuie să ştie clienţii celor două companii, atât persoanele fizice, cât şi cele juridice.
Cele două companii au încercat să răspundă principalelor întrebări puse de clienţi, explicând în detaliu ce planuri au în privinţa lor:
Pentru persoane fizice:
- Contractele pentru serviciile curente rămân neschimbate. Vei continua să beneficiezi de aceeaşi calitate a serviciilor, în timp ce noi vom continua să lucrăm la un nou portofoliu de beneficii pentru a putea furniza o gamă completă de servicii.
- Contractul pentru serviciile curente oferite de Vodafone rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil şi pentru contractele de servicii oferite de UPC.
- Date de contact: Pentru orice situaţie referitoare la produsele şi serviciile Vodafone, poţi utiliza metodele de contact disponibile pe www.vodafone.ro/personal/asistenta. De asemenea, dacă eşti client UPC şi ai nevoie de asistenţă privind serviciile de care beneficiezi, poţi utiliza metodele de contact disponibile pe: www.upc.ro/asistenta/contact.
Pentru persoane juridice:
- Vodafone va continua să furnizăm produse şi servicii complete de ultimă generaţie adaptate nevoilor afacerii tale. Oferim atât conectivitate, cât şi servicii personalizate pentru a răspunde nevoilor companiei tale prin intermediul primei reţele 5G din România si a celor mai fiabile retele de internet fix de mare viteza si conexiuni dedicate.
- account managerul va rămâne acelaşi, atât în Vodafone cât şi în UPC, şi va fi persoana care te va ajuta să obţii, la timp, toate informaţiile de care ai nevoie, in legatura cu serviciile tale de la fiecare operator.
- pentru persoanele juridice care sunt şi clienţi Vodafone, şi clienţi UPC: Contractul pentru serviciile curente oferite de Vodafone rămâne neschimbat. Acest lucru este valabil şi pentru contractele de servicii oferite de UPC.
Citeste mai mult: adev.ro/pvlpmu