Reprezentanții Cornișa Aqua Park răspund nemulțumirilor clienților. Cu ce explicații vin

Reprezentanții Cornișa Aqua Park au reacționat, miercuri, după valul de nemulțumiri ale clienților care au mers să facă baie la piscină.

Directorul Eugen Țurcanu a ținut să facă câteva precizări în urma comentariilor negative aparute pe rețelele de socializare privind lipsa tonetelor în incinta Parcului Regional de Agrement, Turistic și Sportiv CORNIȘA, de unde „să îți poți cumpăra o cafea, o apă minerală sau o înghețată” și a spatiilor verzi „cu bălării taiate.”

Iată reacția sa:

La fundamentarea bugetului pentru anul 2019, am solicitat 140 mii lei pentru activitatea de investiții pentru a achiziționa următoarele bunuri, în vederea dotării unui punct de food court:

– tejghea bar restaurant – 1 buc – cuptor combisteamer cu boiler 10 tăvi – 2 buc
– dulap frigorific cu uși culisante sticlă 958 l- 1 buc
– dulap congelat din inox 600 l – 1 buc
– masă frigorifică pentru patiserie – 1 buc
– expresor cafea profesional – 1 buc
– vitrină frigorifică – 1 buc
Solicitările noastre nu au fost aprobate de către Consiliul Local, deși prin HCL nr. 110/29.03.2019 s-a aprobat completarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al Direcției Servicii Publice, Sport și Agrement prevăzut în anexa nr.1 la HCL nr.63/2017, la art.5, pct.10 cu o nouă liniuță, cu următorul cuprins: „Servicii oferite de Parcul Regional de Agrement Turistic și Sportiv CORNIȘA, denumit în continuare P.R.A.T.S. Cornișa, și anume:
– “servicii de alimentație publică și comerț”.
Pe data de 24.04.2019, prin HCL nr. 134, s-a aprobat organigrama și statul de funcții al Direcției Servicii Publice, Sport și Agrement prin care, în cadrul Serviciului Administrare PRATS Cornișa, s-a înființat un Compartiment Alimentație Publică și Comerț format dintr-un administrator, doi bufetieri și doi muncitori necalificați.
În concluzie, au fost aprobate înființarea serviciului de alimentație publică și comerț, precum și organigrama, dar nu ni s-au aprobat banii necesari desfășurării acestei activități.
De asemenea in ceea ce privește spatiile verzi care sunt conform comentariului tendențios cu “bălării tăiate și lăsate acolo” facem precizarea că suprafata totala a spatiului verde este de 40,37 ha , din care aprox. 5,5 ha gazon, ce necesita a fi tuns o data la maxim 7 zile, iar restul suprafetei acoperita cu vegetatie ierboasa , arbori si arbusti ( 64.000 buc. ).

Lucrarile de intretinere a spatiilor verzi in PRATS Cornisa nu constau doar in a cosi sau tunde iarba, a grebla si a aduna resturile vegetale, ci un ansamblu de lucrari, precum :
• Cuvetat arbori si arbusti
• Curatat ramuri uscate din interiorul coroanelor, in special la rasinoase
• Prasit/plivit amenajarile cu stancarii si flori
• Erbicidat buruieni cu frunza lata din gazon
• Erbicidat alei pietonale pentru distrugerea buruienilor inestetice crescute printre pavele
• Suprainsamantare cu gazon
• Fertilizare
• Udare/irigare
• Tratamente fitosanitare
• Adunat zilnic deseuri de alta natura ( hartie , peturi , ambalaje diverse ) de pe spatiile verzi
• Incarcat si transportat resturi vegetale
Organigrama Serviciului Administrare PRATS Cornisa cuprinde doar trei posturi de muncitori calificati intretinere spatii verzi si un inspector de specialitate – horticultor. Alti trei muncitori din cadrul Serviciului Amenajari Spatii Verzi isi desfasoara in permanenta activitatea in parcul Cornisa la cosit si tuns gazon.
Din cauza terenului accidentat si acoperit cu arbori, lucrarile nu se pot efectua in totalitate mecanizat (ex: iarba se coseste cu motocoase, se grebleaza manual si se cara cu prelata ), timpul alocat acestor operatii fiind mare si necesitand multa forta manuala de lucru.
Suntem conștienți de faptul că încă sunt lucruri de îmbunătățit/realizat dar vă asigurăm că preocuparea noastră permanentă este îmbunătățirea serviciilor oferite clienților noștri.

Ing.Eugen – Cristian Țurcanu
Director
Direcția Servicii Publice, Sport și Agrement

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *