Accidentările care au avut loc la toboganele de la Parcul Cornișa au fost din vina utilizatorilor. Cel puțin asta susține directorul Direcției Servicii Publice Sport și Agrement, Eugen Țurcanu. Acesta a declarat că deși există filtre la mai mai multe obiective, în special pentru copii, mulți trec peste acestea.
”Au avut loc mai multe accidentări, dar acestea țin de proasta exploatare a utilizatorului. Nu ascultă nimic din ce spunem noi. Au fost mai multe incidente acolo. S-au împins unii pe alții, au intrat copii cu o vârstă și care nu aveau ce căuta acolo, au fost copii în stare avansată de oboseală. Se ridică în picioare pe acele tobogane interioare unde trebuie să stai în șezut”, a declarat Eugen Țurcanu.
Buna ziua! In calitate de utilizator doresc sa va informez ca exista si o organizare deficitara. La toate parcurile acvatice la care a fost in tara si in strainatate aveau o persoana sus, la pornirea pe tobogan, care avea grija ca oamenii sa respecte tocmai aceste reguli despre care vorbiti. Cand am fost la Cornisa nu exista nimeni sus la tobogane care sa explice pozitia corecta si care sa se asigure ca oamenii coboara in ordinea si la momentul potrivit. Erau trei angajati cu tricou rosu insa nu isi faceau treaba. Fie erau la odihna intr-o camera din laterala in care tot intrau si dispareau acolo, fie era o singura persoana care intr-adevar urmarea piscina dar nu si toboganele. Si rezultatul s-a vazut: disciplina 0, copii care se dadeau cate 2 odata, alt copil care desi a stat un timp sa alunece doi frati (concomitent) pe tobogan, cand i-a venit randul sa alunece s-a intersectat cu cei doi frati la gura de iesire fiindca fratii asteptau sa le faca poze parintii la gura toboganului.
Solutia simpla: angajati instruiti corespunzator, regulament de baza strict, angajati prezenti pe locurile lor si mai multa responsabilitate din partea tuturor.