Consiliul Județean Botoșani a parcurs încă o etapă în cadrul procesului de accesare a proiectului „Administrație modernă în sprijinul cetățenilor”, constând în semnarea Contractului de finanțare, transmis de către Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 – 2020.
Proiectul are drept obiectiv introducerea unui sistem integrat și simplificarea procedurilor administrative la nivelul județului Botoșani în vederea îmbunătățirii calității serviciilor, consolidării eficienței administrative, creșterii accesului la serviciile publice, reducerea birocrației pentru cetățeni.
Principala componentă a proiectului o constituie realizarea unei Platforme Integrate de Simplificare a Interacțiunii cu Cetățenii (PISC) și Administrare Electronică a Documentelor (DMS), care va asigura registratură electronică, arhivă electronică (retro-digitizarea a aprox. 1.700.000 de pagini documente relevante de arhivă), gestiunea achizițiilor și investițiilor, Hotărâri ale Consiliului Județean, Dispoziții, audiențe, petiții/reclamații/recomandări, rapoarte.
Reprezentanții Consiliului Județean Botoșani susțin că prin acest proiect se va da startul unui proces de modernizare și debirocratizare a administrației publice locale și se vor putea oferi servicii prompte și de calitate tuturor cetățenilor județului.
Valoarea totală a proiectului este de 2.898.556,08 lei, iar perioada de implementare este de 24 de luni.
Noi cetatenii ne asteptam ca sa nu faceti cheltuiei , sa faceti economii prin eliminarea trantorilor din sistemul public ,nepoti, cumatri ,amante din structurile cocosate de STAT!
Jefuirea banului public prin orice metode zona metropolitana cheltuie banul public nejustficat orice ati motiva voi se stie ca e jaf pe fata….
CUM vreti voi sa facem investitii cand tineti in carca trantorii care papa banul public in bataie de joc cu fel de fel de programe fara eficenta doar jefuirea banului, cheltuirii banului ce ar trebui bagat in sosele ,spitale,infrastructura….