Lanțul german de magazine Lidl anunță că, de la 1 martie 2019, cel mai mic venit brut din companie va avea o medie lunară de 3.500 lei, adică 2.180 de lei net. Retailer-ul continuă, totodată, să se concentreze pe îmbunătățirea sistemului de compensații și beneficii.
Potrivit unui anunț al companiei, în luna martie a acestui an, niciun angajat Lidl România nu va realiza un venit lunar mediu mai mic de 3.500 de lei brut (2.180 de lei net), sumă ce include salariul și tichete de masă, bonusuri anuale de Paște și de Crăciun, precum și alte tipuri de bonusuri. La acesta se adaugă și alte sporuri în funcție de specificul activității, potrivit incont.stirileprotv.ro.
Începând cu 2019, creșterile salariale ale acestor categorii sunt garantate în primii 4 ani de la angajare.
“Retailerul introduce pentru prima oară în 2019 și un bonus aniversar, care va fi acordat lucrătorilor din magazine și comisionarilor și stivuitoriștilor din depozite, cei care reprezintă coloana vertebrală a activității companiei. Acesta se adaugă bonusurilor anuale de Paște și de Crăciun, precum și tichetelor de masă, acordate tuturor angajaților companiei”, a precizat Lidl.
Lidl mai oferă și tuturor angajaților din magazine două zile libere, atât de Crăciun, cât și de Paște. Totodată, angajații sunt remunerați pentru orele suplimentare, iar plata se face pentru fiecare minut lucrat peste program. În plus, începând cu acest an, Lidl introduce un spor pentru orele lucrate în zilele declarate sărbători legale și dublează sporul pentru orele lucrate în week-end.
Veniturilor în bani și tichete valorice li se adaugă și o serie de beneficii, printre care asigurare privată de sănătate, asigurare de viață, numărul de zile de concediu care crește progresiv în primii ani de activitate și oportunități de dezvoltare profesională.
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.500 de magazine și peste 150 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.
În prezent, Lidl are aproximativ 260.000 de angajați, dintre care peste 5.500 în România, unde retailerul german are deschise peste 240 de magazine și 4 centre logistice.
Și Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați de pe piața românească, a anunțat, la fiele lunii trecute, că majorează venitului minim pentru lucrătorii comerciali din magazine la 3.300 lei brut și actualizează pachetul de beneficii pentru angajați.