Netbet este una dintre casele de pariuri online de top prezente pe piața românească, fiind aleasă de mulți pariori pentru ofertă, cote, opțiuni de pariere, platforma de streaming video live ș.a.m.d.
Printre punctele forte ale acestui operator este și relația cu clienții. Cei de la Netbet răspund repede la întrebările venite din partea clienților și sunt prezenți și pe forumurile site-urilor specializate, precum cel al comunității pariorilor online din România. Acolo pot fi găsite cele mai frecvente nelămuriri ale jucătorilor. Considerăm că ar fi util să le reproducem și în acest articol, împreună cu răspunsurile potrivite.
Întrebările se încadrează în două categorii principale: despre deschiderea contului și despre problemele apărute ulterior înregistrării.
1. Nu pot deschide un cont nou. De ce?
În principiu, se poate deschide un singur cont de pe un IP, pentru ca un jucător să nu aibă conturi multiple. Netbet utilizează un sistem inteligent care blochează tentativele de fraudă. Este posibil ca un alt membru al familiei să se fi înregistrat de pe acel calculator. Și mai poate exista o situație: se poate ca toate calculatoarele dintr-un birou să fie conectate la același IP. Dacă un coleg de muncă și-a deschis cont de la birou înaintea ta, atunci încercarea ta de înregistrare este blocată de sistem.
Tot în această sferă poate fi încadrată și întrebarea „Primesc pachetul pentru prima depunere dacă depun prin Skrill / Neteller?” Răspunsul pentru această întrebare este simplu și clar: nu, acesta se oferă doar pentru depunerile efectuate utilizând celelalte metode de plată.
2. Depunerile cu cardul și copiile trimise după actele de identitate sunt securizate?
Netbet utilizează Websecurity Transactions, un agent electronic pentru plăți cu cărți de credit cunoscut ca fiind unul din cei mai experimentați agenți de tranzacții financiare online din lume. Securitatea cibernetică este la cel mai înalt nivel, ca și în cazul băncilor.
În ceea ce privește partea a doua a întrebării, despre siguranța trimiterii copiilor după actele de identitate, trebuie să știi că nu este absolut nicio problemă. Aceste documente confidențiale sunt stocate pe servere ultra-securizate, protejate de ultimele pericole în materie de securitate. Mai mulți tehnicieni și lucrează zilnic pentru a updata în timp real serverele și pentru a ține toate actele în siguranță. Nu își permite nimeni să fie neatent cu așa ceva, pentru că ar însemna falimentul operatorului.
3. Contul meu a fost blocat. Ce pot să fac? Nu îmi merge să mă loghez, sau deodată s-a blocat site-ul. Ce fac?
Dacă nu poți să intri în contul de pariuri nu înseamnă neapărat că e ceva în neregulă cu el. Se poate ca serverul să întâmpine probleme tehnice temporare. Este bine să închizi site-ul și să reintri după câteva minute. Dacă problemele persistă un timp îndelungat, e ok să contactezi un angajat al agenției de pariuri sportive online. Atenție: dacă ai trei încercări nereușite de a te loga, contul este blocat, pentru că softul „se gândește” că altcineva încearcă să intre în contul tău. Poți rezolva această problemă luând legătura cu cei de la relații clienți.
4. Pot schimba numele de utilizator?
Ei bine, nu se poate. Gândește-te bine atunci când îți alegi numele de utilizator la înregistrarea pe site. Acestea ar fi cel mai des întâlnite întrebări. Dacă te lovești de o problemă pe care ideile de mai sus nu o acoperă, intră pe forumuri și citește ce au scris alți pariori care joacă la Netbet. E foarte puțin probabil să nu îți rezolvi dilema. Totuși, dacă nici așa nu s-a rezolvat, contactează stafful Netbet. Noi am primit răspuns rapid de fiecare dată.