Noile sticle de Voronskaya au fost lansate la cel mai mare târg mondial – SIAL, care se desfășoară în perioada 21-25 octombrie 2018 la Paris. Noul produs Prodalcom urmează să intre și pe piața din România probabil anul acesta.
Produsul va fi lansat în patru variante: Classic, Organic, Platinum și o variantă în ediție limitată.
Printre primii vizitatori ai standului Prodalcom s-a numărat chiar ambasadorul României în Franța – Luca Niculescu, împreună cu delegația României condusă de secretarul de stat Gabriela Mihaela Voicilă. La acest târg sunt prezenți peste 7000 de expozanți din peste 150 de țări.
Echipa Prodalcom a fost reținută în a dezvalui mai multe informații despre noul produs, aceastea urmând a fi prezentate odată cu lansarea din România.
Târgul SIAL Paris este în cadrul complexului expozițional Parc des Expositions de Paris-Nord Villepinte, în perioada 21-25 Octombrie 2018. Suprafață targului este de 250.000 mp.
SIAL a fost înființată în 1964 de mai multe grupuri, printre care Confédération Générale de l’Alimentation en détail (Confederația Generală a Comerțului Alimentar cu Amănuntul) și la inițiativa autorităților publice (Ministerul Agriculturii (Franța), Ministerul Agriculturii, Paris Camera de Comerț ). Douăzeci și șase de țări au participat la primul târg, care a avut loc la Centrul de noi Industrii și Tehnologii (CNIT) din La Défense , în cadrul Săptămânii Internaționale a Alimentelor. Al doilea SIAL a avut loc în 1966, de asemenea la CNIT.
Spectacolul a avut loc la Centrul Expozițional Gate Gate din Versailles din 1968 până în 1984 și la Parcul Expozițional de Nord Paris-Villepinte din 1986.
.SIAL Paris a dat naștere la șase alte târguri comerciale, toți membrii rețelei SIAL Group, în China, în Emiratele Arabe Unite, Canada și Brazilia. În 2014, grupul SIAL lansează o nouă sală comercială în Filipine, numită SIAL ASEAN.
Vizitatorii târgului provin din diferite sectoare ale industriei alimentare, cum ar fi distribuția, comerțul, serviciile alimentare etc.
Felicitari !!!!! merita tot respectul pentru Brandul BOTOSANEAN VORONSKAYA Romanesc
mda…dar tot Vorona de 3 lei se vinde cel mai bine. De ce?? Pt ca botosaneanului ii trebuie mult…dar mult de tot. Si cum banii nu prea sunt…aceasta vodca prezentata in Franta nu prea va fi consumata decat doar de unii…unii oameni cu cap. Pt alcoolici si nesatui care isi fac veacul cateva ore pe zi zilnic in crasme tot Vorona de 3 lei e baza:))) Mult si prost,decat putin,rar si bun:))
Bravo , Vorona ajunge la PARIS !
Felicitari acestor oameni de succes!