Tot mai multe solicitări pentru eliberare de pașapoarte la Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Botoşani. Alin Popovici, șef interimar la Serviciul Pașapoarte Botoșani, a declarat că numărul cererilor înregistrate în primele cinci luni ale anului în curs este echivalent cu cel înregistrat pe toată perioada anului 2015. El a declarat că în cazul în care se va impune, va fi prelungit programul de lucru cu publicul la 10-12 ore.
”Am reușit să înregistrăm un număr de cereri echivalent cu cel lucrat în tot anul 2015. Suntem de mult timp în sezon estival și sperăm ca în vara acestui an să ne adaptăm solicitărilor, să oferim servicii de o calitate cât mai bună. Noi lucrăm în prezent pe trei stații, utilizăm și rugăm totodată cetățenii să folosească sistemul de programare online existent pe platforma epasapoarte.ro, iar dacă nu au această posibilitate îi invităm la sediul serviciului pentru a beneficia de sistemul de ticketing existent, care este în permanență adaptat funcție de programările online existente. Noi sperăm să nu ajungem ca în vara anului 2017 cu un decalaj deosebit de mare, pentru că suntem conștienți că persoanele vin în concedii doar pentru o perioadă foarte scurtă, iar dacă se va modifica și modul de eliberare a pașapoartelor, atunci vor exista multe solicitări pe care noi ne dorim să le ducem la îndeplinire. Vom adapta în permanență programul de lucru cu publicul dacă vom constata un decalaj deosebit de mare, vom prelungi programul la 10 ore sau la 12 ore”, a spus șeful Serviciului Pașapoarte Botoșani.
Serviciul Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Botoşani a eliberat în luna mai, de exemplu, în jur de 1300 de pașapoarte temporare și alte 1500-1800 pașapoarte electronice.