Pentru a se încadra în bugetul de cheltuieli, conducerea societății Urban Serv este nevoită să facă noi reduceri de personal, după ce la sfârșitul anului trecut șapte persoane au plecat din instituție. Potrivit directorului Urban Serv, Simion Drelciuc, în luna aprilie se va face o nouă reevaluare a personalului pentru a decide câte persoane vor mai fi puse pe liber.
Recent, consilierii locali au aprobat creșterea tarifului pentru acțiunile de salubrizare și deszăpezire, însă această majorare nu acoperă cheltuielile și asta pentru că municipalitatea a modificat graficul de salubrizare prin reducerea frecvenței și a suprafeței de salubrizare pentru a da mai puțini bani operatorului.
”Ceea ce s-a câștigat pe o parte s-a pierdut pe cealaltă. Într-o asemenea situație, suntem nevoiți să continuăm procesul de reorganizare, astfel încât societatea să se încadreze în cheltuieli. În acest moment nu aș putea să spun căte disponibilizări vor fi. Vom face o reanaliză a sectoarelor pe care le coordonăm, în așa fel încât să putem să venim cu o propunere pe care să o discutăm cu sindicatele, în vederea redresării situații. Nu putem să facem mai multe cheltuieli decât veniturile pe care le realizăm”, a spus Drelciuc.
Reducerile se vor face în rândul personalului administrativ.