La nivelul Serviciului Public Comunitar pentru Eliberarea şi Evidenţa Paşapoartelor Simple Botoşani a fost desfăşurată analiza activităţii, pentru perioada 01.01.2017 – 31.12.2017, în vederea stabilirii măsurilor de creştere a eficienţei serviciului în sezonul estival 2018.
Având în vedere problematica întâmpinată în vara anului 2017, când au fost înregistrate întârzieri majore, atât la nivelul serviciului, cât şi la nivelul întregii ţări, cu privire la programarea persoanelor pentru depunerea documentelor de eliberare a paşaportului simplu, se dorește ca în perioada de vârf a anului 2018 să se vină în întâmpinarea cetăţeanului cu o serie de măsuri adaptate cerinţelor acestuia.
Astfel, se va suplimenta numărul de programări – prin utilizarea la capacitate maximă a celor 3 staţii fixe existente, la un interval mediu de 7 minute și se va prelungi programul de lucru cu publicul de la 8 ore zilnic la 10 ore zilnic, în funcţie de solicitările adresate.
De asemenea, s-a decis suspendarea activităţii Punctului de lucru mobil Dorohoi, în perioada 05.2018 – 31.08.2018, pentru utilizarea eficientă a resurselor umane pentru activitatea de front-office din cadrul serviciului – măsura este necesară deoarece, pentru desfăşurarea acestei activităţi sunt necesari 2 lucrători, iar randamentul înregistrat este de doar 22,13% faţă de volumul activităţilor ce ar fi putut fi realizate prin redirecţionarea acestora în regim on-line la nivelul serviciului, se precizează într-un comunicat de presă Serviciului de Pașapoarte Botoșani.
One thought on “Serviciul de Pașapoarte suplimentează numărul de programări și prelungește programul de lucru la Botoșani, însă suspendă activitatea de la Dorohoi”