Directorul societății Nova Apaserv exclude faptul că societatea ar intra în insolvență și spune că salariile au fost întârziate cu o zi-două pentru a asigura un echilibru. Albert Tanasă susține că criticile exprimate la modul obiectiv și în mod constant sunt făcute de către consilierii județeni, întrucât sunt îndreptățiți să facă o analiză permanentă a operatorului de apă.
”Sunt critici referitoare la organigrama societății, la salarizare și critici legate de o serie de indicatori, productivitatea muncii care se raportează la elementul principal, respectiv producția. Producția pe 2018 este o producție prognozată cu 23-24% mai mică decât în 2016, și avem în vedere producția obținută din apa meteo. În 2017 s-au înregistrat precipitații cu 24% mai puține decât în 2016. Acest procent se raportează la producție și de aici provine scăderea producției. Nu vorbim de o stare de insolvență. Operatorul funcționează. Sunt întrebat în fiecare zi de ce sunt întârziate salariile cu o zi sau două, tocmai pentru a asigura un echilibru în cadrul societății. Unitatea trebuie să înregistreze un echilibru, echilibru pe care încerc să îl imprim prin plățile eșalonate pe care le fac la EON, prin plățile către furnizori, prin plata salariilor”, a spus Tanasă.
Consiliul de Administrație de la Nova Apaserv a hotărât o reorganizare a societății în scopul eficientizării activității, care nu va presupune reduceri de personal.
”Asta presupune întocmirea unei noi organigrame, o analiză făcută pe toate direcțiile și compartimentele funcționale din cadrul unității, o analiză făcută asupra gradului de încărcare a fiecărui salariat din aceste compartimente, servicii și direcții, o completare și o modificare a fișelor de post și modificare a regulamentului intern și de funcționare a societății. Din punctul de vedere al CA și al meu personal, având în vedere deficitul de personal, nu putem vorbi de disponibilizări în cadrul societății. Pe noua organigramă vom încerca să facem ceea ce am făcut și până acum, în sensul în care apare un post vacant iar gradul de încărcare pe acel compartiment corespunde desfășurării unei activități normale, acel post să fie redirecționat pe partea executivă”, a completat directorul Nova Apaserv.
Bla,bla….cel mai mare pret la apa din tara ,deplasari la directori pe bani frumosi…..bani aruncati pe fereastra cu tot felul de ,,specialist,, si saracii muncitori lucreaza pe 2 lei in conditii de nedescris. ,,Felicitari ,, directori ,CA, consultant…….si CJ……