Profesor botoșănean despre rezultatele slabe de la Bac: Efectiv nu se învață. Timpul acordat pregătirii individuale de fiecare elev este zero sau minim

evaluare-test-elevi-bac-300x206Un profesor din Botoșani consideră că rezultatele slabe obținute de candidați în cea de-a doua sesiune a examenului de Bacalaureat se datorează dezinteresului tot mai mare pentru învățătură din partea elevilor. Iuliana Nacu, profesor de informatică și lider al Sindicatului Învățământului Preuniversitar Botoșani, a declarat că un rol important în conturarea viitorului copiilor îl au părinții, care trebuie să îi supravegheze mai atent și să-i ajute.

like facebookPregătirea individuală, timpul acordat pregătirii individuale de fiecare elev este zero sau minim. Am stat de vorbă cu elevii: spun că se duc la muncă în afară și nu le trebuie bacalaureat. Este acel vis de aur: toată lumea pleacă în afară. Este un cumul de cauze: și din punct de vedere al ambientului social, de acasă. Sunt elevi care nu se pregătesc decât eventual 5-10 minute înainte de oră. Au capacitate și reușesc să reziste, dar asta nu este valabil și pentru un examen. Efectiv nu se învață. Este un dezinteres total pentru a învăța”, a enționat Iuliana Nacu.

Doar 30,15% dintre candidații înscriși la Bacalureatul de toamnă au promovat examenele iar 31 de candidați au avut note între 7 și 8.99.

 

 

One thought on “Profesor botoșănean despre rezultatele slabe de la Bac: Efectiv nu se învață. Timpul acordat pregătirii individuale de fiecare elev este zero sau minim

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *