Implementarea proiectului de reabilitare a transportului în comun ar putea lăsa fără obiectul muncii pe mulți angajați ai societății Eltrans. Primarul municipiului Botoșani, Cătălin Flutur, a solicitat conducerii Eltrans să găsească soluții tranzitorii de criză pentru salariați, în condițiile în care proiectul se va implementa din 2018, iar tramvaiele nu vor mai funcționa. El a spus că o alternativă ar fi șomajul tehnic pentru unii angajați sau prestarea de noi activități de către societate.
Directorul adjunct al Eltrans, Victor Ivănescu, a spus că societatea are în vedere preluarea serviciului de ridicare mașini și administrare parcări.
”Evident că pe perioada cât se vor executa lucrările de modernizare va trebui să căutăm o soluție pentru angajații care nu vor mai avea obiectul muncii. Vom avea discuții cu reprezentanții primăriei, iar după ce se va adjudeca lucrare vom lua o decizie. O parte dintre angajați va putea lucra la serviciul de ridicare mașini, însă putem face o echipă, dacă picăm la înțelegere cu constructorul, să preluăm o parte din lucrări, iar pentru restul vom găsi o formă de șomaj tehnic”, a spus Ivănescu.
Societatea Eltrans are 134 de angajați.
134 DE ANGAJATI LA ELTRANS?? DEZASTRUOS CE FAC 134 DE INDIVIZI? BIROURILE SUNT PLINE DE ÎNVÂRTITORI DE HÂRTII ? NU E POSIBIL CA LA 10 VATMANI SĂ AI 120 DE ANGAJATI CARE CE FAC??
Nu Saveta ci Tanta sau Dorel trebuia sa te numesti. Sunt vreo 35 de vatmani+soferi, tot atatia taxatori, vreo 30 lac.mec+electricieni, vreo 20 la calea rulare+substatie, iar restul personal TESA + controlori trafic. Toti acestia impartiti in 2 sau 3 schimburi. Banuiesc ca esti un pomanagiu care a primit abonament gratuit si care pe deasupra se crede Einstein. Pacat ca astfel de persoane au drept de vot. Rezultatele se vad!!
inlocuirea tramvaielor cu autobuze electrice este o masura foarte buna!