E.ON Energie România încurajează competiţia, atâta timp cât aceasta se desfăşoară cu respectarea principiilor care asigură funcţionarea corectă a mecanismelor pieţei concurenţiale. În acelaşi timp, compania contestă practicile neloiale care conduc la inducerea în eroare a consumatorilor şi implicit, la prejudicierea intereselor lor.
Noţiunea de piaţă concurenţială înseamnă existenţa unei rivalităţi de piaţă, în care fiecare companie încearcă să ofere cea mai bună combinaţie de preţuri, calitate şi servicii conexe, dar toate acestea trebuie să se realizeze cu respectarea uzanţelor cinstite şi a principiului general al bunei-credinţe specifice concurenţei loiale.
În acest moment diverse companii din piaţă desfăşoară, prin intermediul agenţilor de vânzări, activităţi de contractare de noi clienţi şi de determinare a acestora să îşi schimbe furnizorul. Ne-au fost semnalate cazuri în care reprezentanţii unor astfel de companii vizitează persoane în vârstă, afirmând că sunt „de la lumină”, că trebuie semnate contracte noi şi că E.ON este acelaşi furnizor cu compania pe care aceştia o reprezintă.
Utilizarea noţiunii de „înnoire a contractelor de furnizare” are menirea de a crea confuzie în rândul clienților care au deja încheiate contracte de furnizare energie electrică.
Considerăm că prin aceste practici, consumatorilor le sunt încălcate drepturile fundamentale cu privire la informarea corectă, clară şi completă astfel încât aceştia să poată lua o decizie în cunoștință de cauză, inclusiv în ceea ce priveşte schimbarea furnizorului.
Sursa: comunicat EON
Extraordinar! Iata ca EON-ul a inceput sa ne invete ce inseamna piata concurentiala. Timp de 10 ani EON-ul a mers pe burta pentru ca era singurul furnizoe si acvtiona dupa cum ii dictau interesele( adica sa obtina un profit cit mai mare). Acum, cind au aparut si alti jucatori pe piata energiei, EON ne vorbeste despre ,,principiile concurentei loiale”. Stim care sunt aceste principii, nu va mai osteniti sa ni le spuneti. Oricum, va manifestati tot in interesul propriu.
Cum puteti vorbi despre dreptul fundamental al consumatorului – dreptul la informare- cind, de fapt, pe piata energiei din Botosani mai exista un furnizor care ofera un pret cu 15% mai mic comparativ cu EON ? Cum puteti sa debitati asemenea timpenii – cum ca oamenii nu se uita la contracte? Ba se uita cu mare atentie si daca ceva nu le convine, nu le semneaza. Incurajarea concurentei in mintea voastra este doar de fatada. Punct.
Eu unul sunt de acord cu un astfel de comunicat.Daca este asa,se încalcă grav drepturile consumatorului.Eu am fost întotdeauna multumit de serviciile lor.
NE LAȘI? Trecem la RCS!!!
care este acel furnizor ca sa ma mut de la eon?