Reacţie dură a reprezentanţilor unui restaurant către un client: În anul 2016 să începi petrecerea prin a număra piersicile, apa, strugurii şi să nu îți iasă la număr o apă… este jignitor!

mister m restaurantReprezentanţii unui restaurant din Botoşani au postat pe pagina de Facebook un mesaj dur către un client, după ce acesta a închiriat sala pentru un eveniment şi a verificat la sânge să nu fie furat de ospătari. Este vorba despre localul Mister M unde a avut loc o petrecere, iar la startul ei persoana care a organizat-o a început să numere fructele, sticlele cu apă pentru a nu fi furat.

Apoi este acuzat că printre invitaţi au fost şi mulţi copii ce au fost lăsaţi nesupravegheaţi şi aceştia au început să arunce cu mâncare. Angajaţii localului spun că organizatorul petrecerii le verifica periodic stocurile de băuturi pentru a nu fi furat. Apoi un alt episod povestit de cei din local a fost când ospătarii au ridicat pâinea de pe masă, iar clientul a strigat după ei să nu facă acest lucru, pentru a nu o fura, deşi urma să fie adus tortul.

like facebookÎn finalul postării reprezentanţii Mister M atrag atenţia viitorilor clienţi că dacă au un aşa comportament mai bine ocolesc localul.

 

mister m restaurant1„Un gust amar! Lăsat de tine domnule „x”… Faptul ca rezervi o sala de restaurant nu îți da dreptul sa tratezi ospătarii ca pe niste hoți ! In anul 2016 sa începi petrecerea prin a număra piersicile ,apa, strugurii si sa nu îți iasă la număr o apa… este jignitor! Penibil pentru tine domnule „x” ! Si sa te mai miri de ce ospătarii nu ti au zâmbit toată noaptea!!! Pentru ca petrecerea ta sa iasă pe placul tău , o întreaga echipa muncește de ii ia dracu’ … tu si in ziua petrecerii mai ai de dat indicații, pe care de altfel le tratam cu mare seriozitate, lași in urma ta un bordel, copii de care nu are nimeni grija se suie pe scaune arunca cu apa, cu suc, cu tort… dar care i problema ca doar plătesc, nu( gândește D-l „x”)? Plătești mâncarea comandata si noi îți punem la dispoziție cele necesare, asta nu înseamnă ca ești stăpân pe restaurant … intri după bar la frigidere din cand in cand, si mai dai o numărătoare , poate ii prinzi pe nefericitii aia de ospătari ca îți beau un pahar cu apa, intrebi „cum atâta tort a rămas „? Daca ospătarii ridica pâinea de pe masa după ce s a debarasat ultimul fel de mâncare nu înseamnă ca sunt muritori de foame si tânjesc după resturile tale, ci pentru ca asa este normal . Ori poate merge pâinea cu tortul !!! Vrei pâinea de pe masa soliciți sa ti se pună la pachet , nu strigi după ei! Ne dorim ca experiența asta unica pana in acest moment, sa fie si ultima ! Draga viitorule client in cazul in care ești de teapa domnului „x” te rugam din suflet sa ocolești restaurantul nostru! Mai bine închis decât sa te caute unu’ de o piersica între dinti! Concluzie: respecta pentru a fi respectat!”, se arată în postare. 

4 thoughts on “Reacţie dură a reprezentanţilor unui restaurant către un client: În anul 2016 să începi petrecerea prin a număra piersicile, apa, strugurii şi să nu îți iasă la număr o apă… este jignitor!

  1. Trebuie tinuta o evidenta! Eu te platesc pt serviciile oferite, cat imi ceri, atat iti dau! De ce asa mare suparare? Oricum ,se fura ce se poate… !!!!

  2. O nunta nu se face cu o conserva si o sticla de tuica ; trebuie sa ai toate cele necesare, ba chiar in plus in fct de nr de persoane; nu este o tragedie daca si ospatarii mananca o farfurie in cinstea ta, caci pana la urma ei au grija ca nunta sa iasa ca la carte; sau nu ii lasi sa manance si le dai la urma un bacsis generos de 10 lei de caciula. 🙂

  3. Este rușinos ca te pui la o sticla se apa și o „perjă .. sunt oameni care te măsoară cu ața, și tocmai aia sunt mereu frustrați și niciodată mulțumiți

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *