Două familii din Botoșani au avut parte de vacanțe de coșmar. Ele au cumpărat de la o agenție de turism din municipiu bilete de vacanță la un hotel de cinci stele de pe insula Rhodos din Grecia, dar au avut parte de o ședere la un hotel de două stele, care le-a oferit condiții mizerabile.
Cele două familii din Botoșani, cu un statul social foarte bun, au fost atrase de o ofertă „imbatabilă” în care era prezentată o imagine cu un hotel de cinci stele, cu piscine exterioare, renovat în 2016. Șederea pentru 7 nopți la Dodeca Sea Resort, la „superior room”, costa 542 de euro/persoana. Au plătit vacanța, au luat avionul și au plecat spre Rhodos.
Când au ajuns acolo, situația era cu totul și cu totul alta decât cea prezentată de firma de turism. La fața locului, ei au dat peste un hotel cu o tencuială precară, cu un covor la intrare extrem de murdar, cu spații verzi exterioare neîngrijite și uscate, dar și cu multe alte aspecte neplăcute.
Mobilierul din hotel și din resort era vechi și neîngrijit, șezlongurile și umbrelele de plajă rupte, iar nisipul era un pământ galben plin de mizerie.
Mai grav, când au ajuns la masă, turiștii botoșăneni au avut parte de foarte puțină mâncare și de foarte proastă calitate. Fructele erau puține și dezhidratate, paharele erau murdare, iar pentru un pahar de suc si unul de bere trebuia să stai de două ori la rând.
Turiștii au sunat imediat în România cerând agenției să le schimbe cazarea, însă nimeni nu i-a ajutat. Ar fi vrut să revină în țară, însă depindeau de avionul, care efectua curse charter la datele prestabilite.
Acum, cele două familii, care doresc să rămână în anonimat, au cerut agenției banii înapoi și urmează să depună sesizări atât la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor, cât și la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor.
Deocamdată, numele agenției de turism nu a fost făcut public, pe motiv că beneficiarii „vacanței” așteaptă despăgubirile imediate din partea acesteia.