Un bărbat din Botoşani şi-a cumpărat un telefon de la magazinul Altex, însă a avut o surpriză neplăcută când l-a dus la reparat. Mobilul, un Alwiew X2 Soul, s-a stricat în perioada garanţiei în sensul în care nu mai citea cartela SIM şi s-a prezentat cu el, a treaia zi de Paşte, pentru a fi reparat. După o săptămână a fost contactat de reprezentanţii magazinului care l-au anunţat că telefonul este reparat, însă contra sumei de 97 de lei, şi l-au rugat să vină să îl ridice.
„Când deschid cutia de fata cu reprezentantul magazinului constat că telefonul avea spatele crăpat,rama de la camera foto era toată roasă probabil din cauza ca l-a mișcat prea mult pe bancul de lucru,iar pe marginea spatelui avea foarte multe semne cum a desfăcut sticla din spate probabil cu surubelnita. O alta surpriza a fost s-a constat ca garantia nu a fost anulata,deci suma ceruta a fost incasata ilegal pentru ca defectarea telefonului de catre client duce la pierderea garantiei”, a declarat Adrian Abălaşei.
A contactat service-ul, iar angajaţii de acolo au dat vina pe cei de la Altex, iar cei de aici pe service şi curier. Într-un final bărbatul a depus o reclamaţie la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor.
Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct al Oficiului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor a precizat că s-a demarat o anchetă, iar dacă cele afirmate de bărbat se vor dovedi, magazinul va fi pus fie la schimbarea telefonului, fie la returnarea sumei plătite pentru achiziţionarea acestuia.