O botoșăneancă deține recordul la numărul de reclamații depuse anul acesta la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorului împotriva băncilor. Nu mai puțin de șapte reclamații a depus în mai bine de o lună la Protecția Consumatorului prin care își manifestă nemulțumirea vizavi de serviciile oferite de mai multe bănci din Botoșani. În una din reclamații, femeia de 40 de ani a acuzat faptul că s-a adresat unei bănci pentru un extras de cont, dar aceasta a refuzat. Femeia a mai reclamat și comportamentul necivilizat al angajaților de la bănci.
”Vine în fiecare zi să facă reclamații, dar nu are dreptate. A mers pe la fiecare bancă, vrea să-și facă credite, carduri, dar nu este salariat, nu are niciun venit. Primește de la o bancă ceva bani din Italia și a cerut un extras de cont pentru că nu știe ce valoare are, dar a fost refuzată. Are o problemă cu toate băncile. Noi înregistrăm reclamația, îi dăm curs, dar nu sunt întemeiate”, a afirmat Mirel Rogalschi, comisar șef adjunct al CJPC.
One thought on “Botoșăneancă supărată pe bănci. Deține recordul la numărul de reclamații depuse la Protecția Consumatorului”