Organigrama mai stufoasă, în 2015, la Primăria Botoșani. Zeci de posturi apar în noua organigramă, prin înființarea unor noi compartimente. De asemenea, în noua organigramă, care va fi supusă spre aprobare în ședința de Consiliu Local de joi, apar și noi posturi de directori.
În cadrul Aparatului de specialitate al primarului Municipiului Botoșani, pentru anul 2015, se propune o creștere a numărului de posturi , de la 266 la 290, cu incadrarea in numărul de posturi prevăzut pentru municipiul Botoșani. Dintre cele 24 de posturi suplimentate, 22 sunt funcții publice și 2 sunt funcții cu contract individual de muncă. De asemenea, se propun modificări ale structurii organizatorice, prin infiintarea unor noi departamente
În cadrul Direcției Dezvoltare Locală, in subordonarea Serviciului Investilii, Dezvoltare Locală, se propune inființarea unui compartiment cu denumirea Investiții scoli, cultură, unitati medicale, ce va avea in componenta 4 funcții publice de execuție.
Se mai propune înființarea Directiei Management Proiecte, Relatii Externe , condusă de o funcție publică de conducere – director executiv, prin gruparea următoarelor departamente care existau in structura organizatorică a instituției : – Serviciul Management Proiecte- cu un număr de 7 funcții de execuție și o functie de conducere – Unitatea de Management proiect POS Mediu Axa 3 , cu un număr de 6 posturi și Compartiment Relații Externe – 3 funcții publice.
In cadrul Serviciului centru Informații cetăteni se propune inființarea a 2 compartimente, respectiv Compartiment presă și comunicare, cu 2 funcții publice , in vederea asigurării relatiilor cu presa și cu cetățenii, prin intermediul sistemelor electronice de comunicare ( mail, platforme online , etc ) și un Compartiment Relații ONG, Mediu de Afaceri, Autoritați publice, cu 3 funcții publice, în vederea asigurării relației administrației publice locale cu organizațiile neguvernamentale , cu mediul de afaceri și cu alte autorități și instituții publice din județ și țară.
Față de numărul de funcții publice avizat de ANFP pentru aparatul de specialitate al primarului municipiului Botogani, și anume de 162 functii publice , se propune o creștere cu un număr de 22 functii publice și devin 184 functii publice, după cum urmează : 4 functii publice de conducere si 18 functii publice de executie.
Vor fi înființate și patru noi funcții de conducere, respectiv un post de director adjunct la Direcția Edilitare, un post de director adjunct la Direcția Dezvoltare Locală, un post de director adjunct la Direcția Urbanism și un post de director executiv la Direcția Management Proiecte și Relații Externe.