Societatea Modern Calor SA demarează o campanie fermă de recuperare a creanțelor de la clienții care au acumulat facturi neplătite mai vechi de trei luni, urmând a uza imediat de toate mijloacele legale în acest sens, inclusiv sistarea furnizării serviciilor, acționarea în judecată a debitorilor și executarea silită în cazul celor pentru care sunt pronunțate deja hotărâri judecătorești.
“Din păcate societatea de termoficare a ajuns un furnizor care nu este în lista de priorități a clienților în ceea ce înseamnă plata lunară. Acest comportament nu mai poate fi tolerat de societatea Modern Calor SA, care funcționează și ea după toate regulile economiei de piață, având, la rândul ei, furnizori de plătit. Ne-am străduit să îmbunătățim serviciile, s-au făcut mari eforturi din partea noastră și a municipalității să menținem unul din cele mai mici prețuri din țară la încălzire, dar serviciile trebuie și plătite. E o chestiune și de comportament, de educație a consumatorului, care poate să ne fie imputată și nouă, pentru că nu am fost întotdeauna suficient de fermi, dar lucrurile astea trebuie schimbate„, declară directorul general al societății de termoficare, Florin Sandu.
Potrivit acestuia, este regretabil faptul că trebuie să se apeleze la măsuri atât de dure, însă nivelul facturilor neîncasate pentru serviciile furnizate riscă să blocheze activitatea societății de termoficare.
“Clienții trebuie sa constientizeze că în cazul sistării furnizării la unele scări, vina aparține clienților care nu plătesc. Nu ne dorim asta, dar trebuie să și încasăm contravaloarea serviciilor prestate. Suntem deciși să nu mai tolerăm neplata și vom apela la toate mijloacele pe care le avem la îndemână pentru a încasa restantele acumulate de consumatori față de noi. Vom apela la executori, vom face executări silite, pe bunuri și venituri, pentru că trebuie să asigurăm buna funcționare a societății, clienții care plătesc nu au nicio vină că alții nu-și achită facturile „, a adăugat directorul societăți de termoficare.
Angajații Modern Calor SA au demarat deja procedurile de notificare și preavizare a clienților rău platnici, urmând ca, după trecerea perioadei de preavizare, în cazul în care nu se achită facturile, să se treacă la acțiuni de genul celor enunțate anterior. Campania se va derula etapizat, pe o perioadă mai lungă de timp, în ordinea valorii debitelor înregistrate la scările de bloc.
Sursa: comunicat Modern Calor
chestiune pe naiba! onoare cui a voastra! platesc apa rece ca pe cea calda! stau 3h sa curga si apoi curge ca cea de vara de 6 ani! cine pe cine trebuie sa dea in judecata! nesimtitilor! hotilor! de 6 ani!!!!!! retea orizontala o pacaleala nici returul nu ati fost in stare sa il faceti! de 6 ani! nici daca am vrea sa avem apa calda nu se poate fara retur! si taxati in continuare ca apa calda! anpc trebuie sa afle ce instalatie de c… ati facut!