Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR), prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Iași, și societatea comercială Transporturi Auto SA Botoșani nu au ajuns la un acord privind semnarea unui nou contract subsecvent la acordul- cadrul de efectuare a deszăpezirii pe drumurile naționale din Botoșani.
Deși actualul contract subsecvent expiră la 31 decembrie 2014, părțile nu au convenit semnarea unui document, din cauza unor divergențe în ceea ce privește clauzele contractuale.
Clauzele aberante din contractul de deszăpezire a drumurilor naționale. Vezi de ce vrea Conțac să renunțe la el!
Cu toate acestea, directorul DRDP Iași, Ovidiu Laicu, dă asigurări că utilajele de deszăpezire nu vor fi retrase de pe drumurile naționale începând cu 1 ianuarie 2015. El spune că, până la semnarea unui nou contract subsecvent, va funcționa acordul-cadru dintre cele două părți.
„Vă asigur că utilajele de deszăpezire nu vor fi retrase de pe drumurile naționale. Totul este în interesul Botoșaniului. Sunt convins că vom ajunge la un acord”, a afirmat Laicu.
Șeful drumarilor din Iași spune că așteaptă propunerile din partea patronului Transporturi Auto SA, Constantin Conțac, pentru modificarea contractului, iar apoi, dacă acestea pot fi însușite, documentul va fi parafat.
Se pare că, în urma discuțiilor neoficiale, DRDP a acceptat să scoată din noul contract plata taxei de parcare pe care mașinile lui Conțac trebuia să o plăteascăp în timp ce se aflau în bazele Secției Drumuri Naționale (SDN) din Botoșani. De asemenea, va fi eliminată cazarea pentru spațiile oferite șoferilor Transporturi Auto în aceleași baze ale SDN.
Drumurile naţionale din Botoşani ar putea rămâne înzăpezite. Firma care a câştigat licitaţia vrea să se retragă