Modern Calor intenţionează să pună la dispoziţia clienţilor săi noi şi moderne modalitaţi de plată, de comunicare a consumurilor lunare şi informare asupra facturilor emise pe numele acestora.
Societatea va implementa, până la sfârşitul anului, un program de plată electronică a facturilor, care pot fi vizualizate on-line, prin accesarea unui cont personal de client. De asemenea, consumatorii vor putea să comunice mai facil, prin intermediul respectivei platforme, consumurile lunare de apă caldă menajeră. În ceea ce privește consumurile de energie termică, pentru clienții contorizați individual, înregistrarea consumurilor lunare va fi făcută în continuare de către personalul specializat al societății, iar în cazul locuințelor cu repartitori, înregistrarea şi repartizarea consumurilor vor fi făcute, ca şi pâna acum, de prestatorul cu care beneficiarul are contract.
Colectivul societății Modern Calor acordă o atenție deosebită relaţiei cu clienţii şi pune mare accent pe nivelul acestora de satisfacție în cea ce privește serviciile prestate. Astfel, societatea are acum ca principal obiectiv câștigarea și consolidarea încrederii clienţilor existenţi, dar şi a potențialilor noi clienţi, oferindu-le acestora o perspectivă sustenabilă în ceea ce priveşte serviciul de termoficare. În ultimii ani, municipalitatea a investit peste 55 de milioane de euro, bani proveniţi din fonduri europene, guvernamentale şi locale pentru modernizarea sistemului de termoficare, crescând astfel semnificativ calitatea serviciilor prestate, la preţuri și tarife dintre cele mai mici la nivelul ţării.
Sursa: Comunicat Modern Calor