Viceprimarul municipiului Botoşani, social-democratul Cosmin Andrei, va fi înlocuit din funcţie până de Paşti. Potrivit unor surse, săptămâna aceasta se vor purta discuţii cu consilierii PER şi PNŢCD privind formarea unei majorităţi în Consiliu Local, urmând să se vină cu un proiect de hotărâre de Consiliu Local, în şedinţă extraordinară.
„Aştept să fiu invitat la discuţii. Sunt deschis dialogului„, a spus consilierul local Corneliu Furtună.
Şi viceprimarul Cosmin Andrei este convins că înlocuirea sa se va face înainte de Paşti.
„Am văzut că sunt destul de decişi, lucrează la un proiect de hotărâre şi probabil că va fi o şedinţă extraordinară„, a adăugat Cosmin Andrei.
Domnule ar trebui schimbaţi ca avertisment toţi viceprimarii care simuleazâ că fac treabă,care FAC POLITICĂ,în loc să facă administraţie!
[Marked as spam by Antispam Bee | Spam reason: Server IP]
da asa e numai ca acest viceprimar e printre singurii care au facut treaba
aaaa da si nu s-a bagat in combinatii…asa-ti trebuie Cosmin Andrei daca ai fost correct si ai muncit pentru binele comunitatii
trebuia sa furi, sa intri in jocurile lor si ramineai viceprimar…
mi e pur si simplu greata….simt un dezgust total fata de ce se intimpla
sistemul te mutileazza psihic nu ti ofera nicio sansa de dezvoltare personala ca om, te face sa te intrebi daca nu esti chiar timpit pt ca esti correct si vrei sa faci lucrurile cum trebuie exponentii acestui sistem sunt niste rebuturi multi dintre ei nereusind sa faca nimik constructiv in viata si s disperati acum sa gestioneze resursele orasului pentru a-si oferi o viata linistita…oviata pe care nu o merita…
Ce modele pot avea copii nostri? cum sa le explicam ca nu e sufficient sa invete si sa fie buni in ceea ce fac si ca de multe ori e necesar sa recurga la compromisuri,compromisuri pe care daca ei nu le fac le vor face altii si le vor lua locul,–altii–care vor fi crescuti in acest spirit al necinstei–odraslele celor care ne conduc astazi,odraslele celor care vor sa faca orice penru a avea in mina bani publici ,controlul administratiilor publice…