În urma lansării unui mesaj pe pagina de Facebook Uvertura Mall (www.facebook.com/UverturaMall), peste 800 de botoșăneni și-au manifestat dorința de a avea un restaurant KFC în orașul nostru.
Mesajul a fost postat miercuri, pe 19 februarie și a reușit chiar în primele ore să strângă peste 400 de aprecieri, iar în jur de 100 de botoșăneni și-au exprimat entuziasmul prin intermediul comment-urilor.
„Este cu siguranță unul dintre mesajele cele mai apreciate, vizualizate și comentate de pe pagina Uvertura Mall. Este ca atunci când se discuta despre cinematograf. Credem că botoșănenii știu deja că vizitele, cumpărăturile și relaționarea în permanență cu mall-ul din Botoșani vor face ca acesta să devină mall-ul pe care îl dorim și cu care ne identificăm„, se precizează într-un comunicat al Uvertura Mall.
Oficialii Uvertura Mall nu spun nimic despre eventualele negocieri pentru atragerea unei investiţii KFC.
Comunicatul mall-ului vine pe fondul pierderii interesului populaţiei pentru cumpărăturile în acest spaţiu comercial, lucru dovedit prin faptul că multe spaţii au fost puse la dispoziţia unor instituţii publice, gen Serviciul de evidenţă informatizată a persoanei din cadrul Primăriei, centrul de încasări Nova Apaserv sau piaţa agro-alimentară a Consiliului Judeţean.