Executivul Consiliului Județean Botoșani dezaprobă decizia conducerii unității subordonate, SC Nova APASERV SA, de a menține închise, timp de 12 zile, toate casieriile din județ cu scopul inventarierii anuale a soldurilor.
Președintele Consiliului Județean solicită identificarea de soluții în acest sens pentru a evita orice disconfort botoșănenilor care doresc, în acel interval de timp, să își achite consumul de apă.
„Conducerea operatorului de apă trebuie să își mobilizeze angajații să realizeze înventarierea soldurilor în așa fel încât programul normal de încasare a facturilor să nu aibă de suferit, iar botoșănenii care și-au propus să își achite factura la apă la începutul anului să poată să facă acest lucru fără a fi condiționați”, a declarat Florin Țurcanu, președintele Consiliului Județean Botoșani.
Astfel, având în vedere că intervalul orar în care se încasează facturile la apă este 7.00- 19.00, angajații operatorului de apă pot să își efectueze în paralel inventarierea soldurilor și încasarea facturilor de la cetățeni, se precizează într-un comunicat de presă remis de Cabinetul preşedintelui CJ.