Reclamatie mai putin obisnuita primita la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor, in perioada reducerilor Black Friday. Un botosanean a comandat la un magazin de electrocasnice un frigider, dat fiind faptul ca produsul nu era pe stoc, insa cand l-a primit la domiciliu nu l-a mai vrut, desi platise pe el 3000 lei, si a cerut banii inapoi firmei. Pentru ca firma de electrocasnice nu a mai vrut sa primeasca inapoi produsul, botosaneanul s-a dus la Protectia Consumatorului sa faca reclamatie. El a spus comisarilor ca, de fapt isi dorea o masina de spalat.
„In jur de 4000 lei era pretul initial al frigiderului, iar cu reducerea se ajungea undeva la 3000 lei. Cand a primit produsul acasa, a spus ca vrea sa renunte la frigider, care trebuia cuplat la reteaua de apa. Nu i-a mai convenit frigiderul si dorea banii inapoi. Am incercat sa rezolvam problema consumatorului, dar trebuie sa plateasca transportul produsului, transport care ajunge undeva la 400 lei„, a spus Mirel Rogalschi, comisar sef adjunct la CJPC.
Un alt botosanean a reclamat de Black Friday ca dorea sa achizitioneze de la Metro doua tablete si, desi a facut comanda on-line, a primit raspuns ca produsul nu mai exista in stoc. Tot in noaptea reducerilor, un alt botosanean care a cumparat un produs si a primit un voucher in valoare de 200 de lei pe care nu l-a mai putit folosi.
„Avea posibilitatea sa achizitioneze un produs, cu diferenta daca era pretul mai mare, dar dintr-o diferita gama de produse. Nu a inteles oferta si si-ar fi dorit sa achizitioneze de la un alt producator. Nu a fost posibil si a pierdut bonul„, a mai spus Rogalschi.
One thought on “Reclamatii de Black Friday: A comandat un frigider, dar cand a primit produsul a cerut banii inapoi”