Conducerea Urban Serv solicită suspendarea aplicării unei Hotărâri de Consiliului Local ce vizează aprobarea Normei locale privind cantităţile de deşeuri asimilate celor menajere, produse în activitatea agenţilor economici şi instituţiilor publice locale.
Potrivit unei adrese înaintate municipalităţii, operatorul de salubritate motivează că deşi au fost întocmite acte adiţionale la contractele de prestări servicii, la 1000 de persoane juridice, din 1600, ele au refuzat semnarea acestora motivat de faptul că se măreşte cantitatea de deşeuri contractate.
Drept urmare, conducerea societăţii a propus Executivului Primăriei suspendarea sau anularea (abrogarea) hotărârii sus menţionate. Executivul propune suspendarea temporară, însă decizia finală va fi luată de consilierii locali.
„Din punctul nostru de vedere soluţia care se impune este cea de suspendare a aplicării Hotărârii Consiliului Local nr. 246/2013 pentru o perioadă de 6 luni, termen pe care îl apreciem rezonabil şi în interiorul căruia societate Urban Serv să organizeze întâlniri cu persoanele cărora li se adresează hotărâri pentru a determina dacă particularităţile activităţii acestora sunt compatibile cu Standardul Român 13400/2007. În speţă se propune suspendarea executării hotărârii pe considerente de analiză a oportunităţii acestora„, se precizează în raportul de specialitate la proiectul de hotărâre, proiect ce va fi supus spre dezbatere în şedinţa de Consiliu Local de săptămâna aceasta.
Hotărârea respectivă a fost aprobată în urmă cu două luni.