Restructurarea şi reorganizarea Poştei Române afectează relaţia cu clienţii săi.
Botoşănenii sunt puşi pe drumuri pentru a-şi ridica pachetele trimise prin intermediul Poştei.
Astfel, de la jumătatea acestei luni, pachetele primite de locuitorii municipiului Botoşani pot fi ridicate doar de la două oficii poştale, respectiv oficiul central de pe strada Poştei şi oficiul numărul doi de pe strada Aprodu Purice.
La cele două oficii se formează zilnic cozi impresionate, botoşănenii declarându-se nemulţumiţi de schimbările produse.
De asemenea reorganizarea a dus şi la schimbarea orarului de funcţionare a oficiilor poştale, ducând la reducerea timpului de lucru cu publicul. Noul orar este în intervalul 10-15 faţă de 9-19 cât era până acum.
Reducerea activităţii vine în contextul în care mai mulţi salariaţi, în special cu funcţii de execuţie au părăsit sistemul prin disponibilizări sau voluntar.