Doi botosaneni au reclamat la conducerea Spitalului Judetean modul cum au fost tratati la Unitatea de Primire Urgente. Unul dintre pacienti a reclamat modul cum i-a vorbit un cadru medical, in timp ce al doilea si-a exprimat nemultumirea ca a trebuit sa astepte prea mult la rand pentru a fi consultat. Potrivit managerului Spitalului, Viorel Iliuta, cazul in care pacientul a fost pus sa astepte se afla in atentia Comisiei de disciplina a spitalului.
“Pacientul a inteles ca nu este un caz urgent, ca trebuie sa astepte . I s-a promis un concediu medical pentru ziua cand a lipsit, cat a fost la urgenta, dar se facuse tarziu, medicul iesise din garda si nu a mai primit concediul”, a spus Iliuta.
El spune ca reclamatiile la adresa cadrelor de la UPU sunt mai multe pentru ca acolo se prezinta si cei mai multi oameni cu probleme.
“Acolo este interfata spitalului. 70% din prezentarile la spital sunt acolo. Evident ca acolo exista si riscul cel mai maresa apara reclamatii. Ma bucur ca oamenii au inceput sa sesizeze”, a mai spus Iliuta.