Personalul medical din Spitalul Judeţean, reclamat de pacienţi la conducerea unităţii. Aceştia acuză că atitudinea pe care o au cadrele medicale, în special asistenţii medicali, nu este adecvată situaţiei în care se află bolnavul. Pacienţii se plâng şi de limbajul cadrelor medicale. Viorel Iliuţă, managerul Spitalului Judeţean spune că va stopa acest fenomen printr-o întâlnire cu angajaţii.
„Se pare că modul de adresare a unor categorii de personal al spitalului nu este întotdeauna adecvat situaţiei momentului şi persoanei. Nu se vorbeşte aşa cum ar trebui, politicos, cu pacientul. Aici este un semnal de alarmă şi vom încerca să aducem la cunoştinţa întregului personal sanitar aceste aspecte pentru a remedia situaţia. Până la urma-urmei, înţelegerea situaţiei pacientului, compasiunea pentru situaţia în care se află respectivul sau aparţinătorul respectivului trebuie să fie una din misiunile importante ale personalului medical. Până la urmă trebuie să empatizezi cu cel care este în suferinţă„, a menţionat Iliuţă.