Executivul Primariei Botosani a stabilit calendarul evaluării finale a managementului la Filarmonica de Stat Botoşani, acesta urmand a fi aprobat in sedinta de Consiliu Local din 25 aprilie. Astfel, termenul limită de depunere a raportului de activitate este 13 mai 2013, urmand ca pe 14 mai sa se analizeze raportul de activitate de către Comisia stabilită de Consiliul Local.
Pe 15 mai are loc deplasarea membrilor comisiei de evaluare la sediul instituţiei , după caz, iar pe 15 mai susţinerea raportului de activitate de către manager în cadrul unui interviu. Tot pe 15 mai, se comunica rezultatele evaluării, iar pe 16 mai, depunerea contestaţiilor. Pe 17 mai se soluţioneaza contestaţiile, iar pe 20 mai are loc comunicarea rezultatului final al evaluării. Aprobarea rezultatului final ale evaluării are loc în şedinţa ordinară a Consiliului Local din 30 mai. Urmeaza ca in sedinta de joi sa se stabileasca si componenta comisiei de evaluare.