Serviciile de telefonie mobilă continuă să fie cele mai reclamate la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct la CJPC, a declarat că din cele 105 reclamaţii primite în luna martie, cele mai multe au vizat serviciile de telefonie mobilă.
Facturi încărcate, refuzul de reziliere a contractelor, dar şi calitatea îndoielnică a aparatelor sunt principalele aspecte care i-au determinat pe botoşăneni să facă reclamaţiile.
„Au apărut multe reclamaţii vizavi de calitatea aparatelor. Le trimit în service, se întorc, iar consumatorul nu este mulţumit de reparaţia respectivă. Uneori mai apar zgâriate, deteriorate. „, a spus Rogalschi.
În luna martie, comisarii CJPC au efectuat 269 acţiuni control, în urma cărora s-au aplicat 95 de avertismente şi 27 amenzi contravenţionale. Valoarea amenzilor pentru luna martie este 95.800 lei.