Retailerul suedez de fashion H&M va deschide în Uvertura Mall primul său magazin din Botoşani, cu o suprafaţă de 1575 mp, se arată într-un comunicat al DTZ Echinox, firma de consultanţă contractată de Uvertura Mall. Noul magazin H&M se va desfăşura pe două etaje ale centrului comercial şi va fi inaugurat în primăvara acestui an. Aceasta este cea de-a 24a unitate a companiei suedeze Hennes & Mauritz în România.
‘’Suntem încântaţi să anuntăm deschiderea magazinului H&M în Botoşani în această primăvară, la Uvertura Mall. Prezenţa H&M în centrul nostru comercial reprezintă o bază solidă pentru dezvoltarea viitoare a acestuia şi susţine obiectivul de a transforma Uvertura Mall în principala destinaţie de cumpărături din oraş şi într-unul dintre cele mai importante centre comerciale din regiune,’’ a declarat Danuţ Prisecariu, proprietarul Uvertura Mall.
‘’H&M îşi continuă expansiunea în România. După doi ani de prezenţă pe piaţa locală, suntem încântaţi de rezultatele obţinute şi observăm cu bucurie că românii apreciază articolele de fashion de înaltă calitate la preţuri accesibile. Privim cu entuziasm deschiderile de noi magazine în oraşele din România, pentru că astfel produsele noastre vor fi disponibile în întreaga ţară’’, a declarat Lori Orosan, Expansion Manager CEE la H&M.
Uvertura Mall, parte a portofoliului dezvoltat de societatea cu capital integral românesc Moldova Mall S.A., are o suprafaţă închiriabilă de 15,000 mp şi este în grafic pentru deschiderea planificată în a doua jumătate a lunii martie a acestui an. Centrul comercial are acum o rată de ocupare de 82% şi se poartă negocieri avansate pentru unităţile rămase.
Potrivit DTZ Research, stocul de retail modern la mia de locuitori în Botoşani s-a situat la 119 mp în 2012, cea mai mică valoare comparativ cu stocurile judeţelor din regiune: de cinci ori sub media de 562 mp din judeţul Suceava, de aproape trei ori sub media de 339 mp din judeţul Iaşi şi de două ori sub media din Bacău şi Piatra Neamţ. Piaţa de retail din Botoşani a beneficiat până în prezent de foarte puţine spaţii moderne, în ciuda unei perspective economice bune şi a potenţialului de creştere a consumului.