Reclamaţie neobişnuită făcută de un dorohoian la Protecţia Consumatorului. Acesta a cerut comisarilor să ia măsuri împotriva Băncii Jijia, după ce a căzut în incinta unităţii şi s-a ales cu o entorsă la picior. Comisarii de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului nu au putut rezolva reclamaţia, nefiind de competenţa acestora.
„Cetăţeanul a mers la Banca Jijia din Dorohoi, între Crăciun şi Anul Nou, a alunecat în incinta unităţii şi a făcut o entorsă. Revoltat, a venit la noi, însă sesizarea este de competenţa Inspectoratului de Muncă spre a fi rezolvată. Revenim la o problemă la care noi insistăm şi explicăm ce înseamnă consumator. Ai calitatea de consumator, dacă beneficiază de un produs sau un serviciu„, a declarat Neculai Raţă.
Dorohoianul a cerut să fie despăgubit de bancă pentru accidentul suferit.