Trei service-uri auto au fost reclamate, în ultimele zile, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului. Botoşănenii şi-au exprimat nemulţumirea faţă de preţurile finale pe care le percep service-urile auto după reparaţii. Ei au reclamat faptul că s-au înţeles verbal cu un preţ, iar când şi-au luat maşina au constatat că suma pe care trebuiau să o achite era dublă. Reprezentanţii CJPC spun că cea mai mare sumă plătită a fost de peste 3000 lei.
„Consumatorii trebuie să solicite obligatoriu în momentul în care merg cu autoturismul la reparat într-un service o antecalculaţie de preţ, care să cuprinsă costul pieselor ce trebuiesc înlocuite şi costul manoperei. După ce văd care este preţul final, să semneze şi să fie de acord. Ei vin şi reclamă la noi, dar nu avem ce face dacă nu au factură„, a precizat Sanda Constantinică, juristul CJP.