Zeci de botoşăneni au reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului facturile primite de la Nova Apaserv. Sanda Constantinică, juristul CJPC, a declarat că zilnic apar una sau două reclamaţii cu privire la modalitatea de facturare la operatorul de apă. Botoşănenii sunt nemulţumiţi că sunt încărcaţi la facturile de la apă cu doi, până la cinci metri cubi de apă.
„Ei reclamă metri cubi de apă puşi la pauşal. Poate ar fi cazul să purtăm o discuţie cu domnul preşedinte al Consiliului Judeţean şi directorul de la Nova Apaserv pe această problemă, ca să venim în sprijinul consumatorului„, a spus Sanda Constantinică.
Ea spune că reclamaţiile de acest gen nu pot fi soluţionate la nivelul CJPC.
Astia de la Nova Apaserv de cand au venit in Botosani nu stiu decat sa excrochereasca lumea.Am bloc nou,nu curge apa pe nicaieri si am in fiecare luna cate 14 m pe scara in plus.Problema e ca nu declara toti locatarii metrii cubi corecti de apa.Firma se spala pe maini…cu apa noastra .Poate intervine Primarul sau Prefecutul in chestiunea asta.
E o propaganda pentru a accepta „proiectul” Nova Apaserv, respectiv de scoatere a apometrelor pe casa scarii!
Acest aspect trebuie lasat la latitudinea locatarilor.
Facturare pausal-nu a fost bine. Montam apometre – nu e bine.
Scoatem apometrele pe casa scarii !
Cum va arata o casa a scarii, cu atatea pe pereti ! In ce tara civilizata se mai intampla asa ceva ?
Solutia e sa citeasca cu o anumita periodicitate apometrele, si sa se ia masuri cu cei care nu accepta citirea.