Tot mai mulţi botoşăneni reclamă la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului produsele achiziţionate pe internet. Sanda Constantinică, juristul CJPC, a declarat că cei mai mulţi sesizează că au primit cu totul altceva decât au comandat sau că produsele sunt de calitate îndoielnică.
În topul celor mai reclamate produse comandate pe internet sunt electronicele.
„Cineva a cumpărat un GPS auto şi a spus că nu este mulţumit de calitatea produsului. Un altul şi-a cumpărat un telefon mobil, care avea o defecţiune. A mai fost un reclamant care a cumpărat de pe internet o pereche de adidaşi şi a primit altceva decât a comandat. Este un risc la cumpărăturile on-line pe care şi-l asumă şi cumpărătorul, şi vânzătorul„, a spus Sanda Constantinică.
Două dintre reclamaţii au putut fi rezolvate. Comisarii de la Protecţia Consumatorului recomandă cetăţenilor ca atunci când activează site-urile on-line să vadă dacă acestea au şi adresa menţionată sau număr de telefon. În plus, în termen de zece zile, dacă nu sunt mulţumiţi de produs, cetăţenii au posibilitatea să îl returneze.