Persoanele de vârsta a treia reclamă la Protecţia Consumatorului facturile prea mari la telefoanele mobile. Atraşi de ofertele firmelor de telefonie mobilă, pensionarii îşi fac abonamente, iar în momentul în care primesc facturile sunt stupefiaţi de costurile prea mari, comparativ cu veniturile lor. În acest caz, ei aleg să meargă şi să reclame la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului.
”Vin şi se plâng la noi că pensia este mică şi că vor să rezilieze contractul şi nu mai pot. Trebuie să mergem şi să invocăm aspecte sociale. Au fost situaţii pe care le-am putut rezolva, dar în acest caz operatorul este în legalitate. Ei sunt atraşi de oferte. Primesc un telefon, li se spune că primesc nu ştiu câte minute, însă când le vine factura îşi pun mâinile în cap”, a declarat Sanda Constantinică, juristul CJPC Botoşani.
Numai în ultimele două săptămâni, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului a înregistrat peste zece astfel de reclamaţii.