Sute de reclamatii primite la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului la adresa facturilor primite de la Nova Apaserv. Botosanenii reclama ca sunt incarcati la facturile de la apa cu doi si pina la cinci metri cubi de apa. Numai luna trecut, Protectia Consumatorului a primit 92 de reclamatii privind facturarea apei. Neculai Rata, comisar la CJPC Botosani, a declarat ca aceste reclamatii nu pot fi insa solutionate la nivelul Protectiei Consumatorului, pentru ca aceasta institutie nu are competenta in acest sens.
„Acesta este sistemul aprobat printr-un regulament la Consiliul Judetean. Tot ce este diferenta intre apometrul general si suma apometrelor la nivel de apartamente se imparte pe fiecare locatar. Asa este legea care se refera la serviciile de alimentare cu apa si canalizare. Zilnic, ne confruntam cu o avalansa de astfel de reclamatii. Noi verificam si incercam sa le explicam de unde apare diferenta. Le sugeram sa vorbeasca cu toti locatarii, sa declare toti consumul real si sa il declare in aceeasi perioada„, a spus Rata.