Pacienții Spitalului Județean se declară mulțumiți de calitatea serviciilor din spital, potrivit chestionarelor de satisfacție

bolnaviBolnavii internaţi la Spitalul Judeţean au fost chestionaţi de conducerea unității pentru a vedea dacă sunt mulţumiţi de modul cum au fost trataţi și de condițiile din spital. Chestionarele au fost completate de pacienți pe perioada internării și atașate foilor de observații.

Chestionarele de satisfacție au fost completate atât de bolnavi, cât și de aparținătorii acestora, susține medicul Ștefan Bercea, purtătorul de cuvânt al Spitalulșui Județean. Pacienții au fost întrebați dacă sunt mulțumiți de calitatea serviciilor medicale, iar 70% s-au declarat mulțumiți.

like facebookS-au declarat mulțumiți pentru calitatea lenjeriei 70%, curățeni 69% sunt mulțumiți, alimentație-73%iar de atitudinea personalului din Camera de gardă au răspunbs cu Foarte bine 84% din pacienți”, a spus Bercea.

Peste 70% din bolnavii internați s-au declarat mulțumiți și de calitatea îngrijirilor medicale de către medicul din salon, asistenți medicali și infirmieri și cam tot atâția pentru amabilitatea și disponibilitatea personalului medical.

În trimestrul IV 2016, au completat chestionarul de satisfacție un număr de 2313 persoane, din care 1350 pacienți și 733 au fost aparținatori. Numărul pacienților nemulțumiți de calitatea serviciilor medicale din spital a fost de 1%.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *