Nemulțumiri de la facturile la gaz și energie electrică. Prefect, către reprezentanții EON: Dacă nu vă schimbaţi politica, s-ar putea să vă pierdeţi mulţi clienţi

dan-nechifor-eon-reprezentantiMai mulți membri ai Consiliului Consultativ pentru Protecția Consumatorului au ridicat vineri, într-o întâlnire cu prefectul județului, mai multe probleme privind modul de facturarea a energiei electrice și a gazului de către EON, calitatea gazelor naturale, dar și relația dintre clienți și furnizorul de servicii. O nemulțumire vizavi de serviciile EON a avut chiar prefectul Dan Nechifor. Acesta a criticat facturile estimative pe care le primesc consumatorii.

like facebookO dată la două luni avem o factură estimativă. De ce nu plătim ceea ce consumăm. Asta e plată în avans”, a spus Nechifor.

Un reprezentant al EON i-a răspuns că această măsură este reglementată de Autoritatea Naţională de Reglementare a Energiei Electrice, iar prefectul a avut și o replică: ”Voi chema și ANRE la următoarea întâlnire, pentru că, din punctul meu de vedere, cred că ANRE nu deservește populația”, a adăugat prefectul.

O altă problemă ridicată în cadrul întâlnirii a fost calitatea gazelor naturale, mai ales pe perioada iernii. Și aici, reprezentantul Guvernului în teritoriu a avut o replică.

”La iarnă, când calitatea gazului va scădea, vom plăti același preț. EON ar trebui să-și schimbe politica privind clienții. Lumea nu este foarte conștientă de această liberalizare a pieții. Au apărut și alți furnizori. Dacă nu vă schimbaţi politica, s-ar putea să vă pierdeţi mulţi clienţi ”, a mai spus prefectul Dan Nechifor.

Reprezentanții EON au spus că așteaptă soluții acolo unde instituția nu răspunde așteptărilor clienților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *