Zeci de botoşăneni au reclamat la Protecţia Consumatorului modul de distribuire a facturilor EON

factura la energie electricaMai mulţi botoşăneni au reclamat la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului modul de distribuire a facturilor EON. Oamenii s-au plâns că primesc facturile cu întârziere sau că le găsesc prin crâşmele din sat.

 Ei se tem că din cauza acestor întârzieri să nu fie penalizaţi sau să li se ridice contorul.

Reprezentanţii CJPC Botoşani au avut o discuţie pe această temă cu cei de la EON.

Am avut o discuţie cu reprezentanţii EON. Ei au ajuns la concluzia că ar trebui să rezilieze contractul cu firma cu care au făcut contract pentru distribuirea facturilor, Total Post, şi să revină la Poşta Română. Cei de la EON au fost de acord să nu facă debranşări şi nici să nu aplice penalităţi pentru trei luni în cazul facturilor care nu au fost cu adevărat distribuite„, a spus Mirel Rogalschi, comisar şef adjunct în cadrul CJP Botoşani.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *